به وبلاگ خبرها ومطالبي از منطقه خواجه خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اضافات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 51657
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

حضور رهبر انقلاب در بخش خواجه
آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده بررسی شد
برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی با حضور رهبرانقلاب

خبرگزاری فارس: جلسه با حضور رهبر معظم انقلاب به منظور بررسی مشکلات زلزله‌زدگان و آخرین وضعیت آنان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی با حضور رهبرانقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سرزده در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی با ساکنان این مناطق از نزدیک در جریان خسارات وارد شده و نحوه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفتند.

بر پایه این گزارش به همین مناسبت با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جلسه ستاد مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

در این جلسه که به منظور بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و مشکلات زلزله‌زدگان تشکیل یافت استاندار، امام جمعه و فرمانده سپاه عاشورا نیز حضور داشتند.

گزارش فارس حاکی است روستای سرند از توابع بخش خواجه هریس یکی از مناطقی بود که مورد بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس با حضور در روستای کوویچ  بخش خواجه با مردم این روستا از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

مقام معظم رهبری در ادامه بازدید از مناطق زلزله‌زده، در روستای باجِ باج بخش خواجه که 100درصد تخریب شده است حضور یافتند و با ساکنان این روستا از نزدیک گفتگو کردند.

روستاهای زغن‌آباد و شیخملو از توابع ورزقان از دیگر مناطق زلزله‌زده‌ای بود که رهبر انقلاب اسلامی از آنها بازدید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین مرحله بازدید از مناطق زلزله‌زده در جمع مردم روستای اورنگ از توابع اهر حضور یافتند.

 

[+] نوشته شده توسط بير خوجالي در پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, در ساعت 19:26 | |
نماینده

 

نماینده مردم اهر وهریس وخواجه در مجلس

 

دیدن کشته های منطقه زلزله زده بخش خواجه دردآور است .

 

به گزارش خبر نگارما : نماینده مردم اهر وهریس وخواجه در مجلس در بازدید ازروستاهای بخش خواجه گفت : دیدن کشته های منطقه زلزله بخش خواجه دردآور است .

وی که در روستای باجه باج بخش خواجه که 100%تخریب شده سخن می گفت افزود : عدم توزیع مناسب امکانات و سوء‌مدیریت درمنطقه مشهود است.

فلاح گفت : به گفته بخشدار بخش خواجه نز دیک  به 12روستا در بخش خواجه تخریب 100%دارد.ومابقی روستاها این بخش 20%الی 90%درصد تخریب شده است.

عمق فاجعه این بخش به نحو خوب انعکاس نیافته است. وی از کمک های مردمی به خصوص از اهالی شهر خواجه تقدیر کرد.

اتفاقی که برای کشته‌شدگان زلزله در آذربایجان‌شرقی وحوزه انتخابیه اتفاق افتاده به نحو مقتضی انعکاس نیافته است .

فلاح حجم کمک‌رسانی به حوزه انتخابیه‌اش کافی ندانست و گفت: مردم برای دریافت چادر، پتو، مواد غذایی و... در مضیقه هستند.

 

[+] نوشته شده توسط بير خوجالي در پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, در ساعت 19:25 | |
100کشته در خواجه
بخشدار بخش خواجه :
تعداد کشته شدگان روستاهای خواجه به 100 نفر رسید

 
 
بخشدار بخش خواجه از صدمات شدید به روستاهای این بخش و آمار بالای کشته شدگان خبر داد.
ولی الله فرج اللهی با اعلام اینکه بیشتر از 34 روستای بخش خواجه از زلزله آسیب شدید دیده اند، گفت : 12 روستا به صورت 100 درصد تخریب و 14 روستا بیشتر از50 درصد آسیب دیده اند. همچنین سایر روستاها بین 20 تا 50 درصد آسیب دیده اند.
فرج الهی از حدود 100 کشته و خبر داد و افزود : روستای «باجه باج» از نظر تلفات بیشترین آمار را داشته و 28 نفر از هم وطنان تا به حال در آن روستا جان خود را از دست داده اند.
وی اقلام مورد نیاز برای کمک به روستاییان این بخش را شامل نان، کنسرو و آب معدنی عنوان کرد و گفت : متأسفانه به دلیل دور بودن نسبی این بخش از کانون زلزله و عدم اطلاع رسانی درست از خسارات زلزله این بخش هنوز کمک‌های لازم برای روستاهای زلزله زده خواجه ارسال نشده است.
در 34 روستای آسیب دیده بخش خواجه بیشتر از 11 هزار نفر بی خانمان شده اند.
[+] نوشته شده توسط بير خوجالي در پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, در ساعت 19:24 | |
خبر کتابخانه

 

 

 

 

 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

  امام جمعه هريس در جلسه انجمن كتابخانه هاي اين شهرستان:

لازمه معرفت الله، مطالعه است.

جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان هريس با حضور مديركل كتابخانه هاي عمومي استان در محل فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد.

حجت الاسلام و  المسلمين حاج آقا احمدي امام جمعه هريس در اين جلسه با اشاره به اهميت كتاب و كتاب خواني گفت: معرفت الله ريشه و اساس علمي و عملي تمام تلاش هاي انبياست. معرفت الله اعظم العبادات است و لازمه اين معرفت، مطالعه است.
امام جمعه هريس بهترين روش شناخت، انس با كتاب و كتابخانه است.
مشاور استاندار در امور روحانيت در ادامه با اشاره به راهكارهاي ارتقاي فرهنگ عمومي گفت: اگر بخواهيم فرهنگ عمومي در يك جامعه ارتقا پيدا كند بايد هركس با وظايف فردي، اجتماعي و مديريتي خود آنشنا بود و در ارتقاي ان تلاش كند فلذا كتاب خواني فرد را با اين وظايف آشنا مي كند و وقتي فرهنگ عمومي در جامعه بالا رفت زندگي در آن جامعه به يك ارزش تبديل مي شود.
خوشبختانه پس از انقلاب اسلامي ايران هم از لحاظ كمي و هم به لحاظ كيفي شاهد افزايش توجه ويژه به مقوله كتاب و كتاب خواني هستيم ليكن بايد اين واقعيت تلخ را قبول كنيم كه تا نقطه آرماني در شأن نظام و افراد مومن و متدين اين مملكت در زمينه مطالعه فاصله داريم.
حاج آقا احمدي در ادامه به سخني از گاندي در خصوص فرهنگ اشاره كرده و افزود: گاندي مي گويد: براي از بين بردن فرهنگ نيازي به حمله هاي مغول گونه و به آتش كشاندن كتابخانه ها و كتاب ها نيست فقط كافي است كاري كنند كه مردم از كتاب و كتاب خواني  روي گردان شوند كه اين مبارزه جدي با فرهنگ است.
امام جمعه هريس با بيان اين كه معجزات عظيمي همچون شكاف دريا، يدبيضا، عصا حضرت موسي هيچ يك به اندازه نرم كردن قلب كه با كلام و كتاب مقدس قرآن صورت مي گيرد برابري نمي كنند افزود: در جوامع آن عده از افرادي همواره موجب تنش زايي مي شوند كه از روي مطالعه و تحقيق صحبت نمي كنند.
وي گران بودن كتاب را بهانه نا معقولي براي عدم كتاب خواني عنوان كرده و خاطرنشان كرد: اگر در گذشته كتاب نسبتاً ارزان بود در مقابل دسترسي به كتاب نيز به آساني امروز نبود ، خوشبختانه امروز كتاب به راحتي در دسترس همگان است و اگر فردي هم توان خريد كتاب را نداشت، به راحتي مي تواند با امانت گرفتن از كتابخانه عمومي به مطالعه آن كتاب بپردازد.
وي در پايان بر پيگيري جدي همه مسئولان شهرستان در مقوله ترويج فرهنگ كتاب خواني و استفاده از كتابخانه ها در شهرستان تأكيد كرده و افزود: از تمام فرصت هاي موجود از جمله ظرفيت هاي استان و شهرستان و نيز مناسبت هاي ملي و مذهبي مختلف در ترويج كتابخواني تلاش كنيد.
خدايي مديركل كتابخانه هاي عمومي استان نيز در اين جلسه گفت: وجود افراد صاحبنظر و فرهيخته در جلسات انجمن كتابخانه هاي عمومي موجب پربار تر شدن فعاليت ها و تصميات شده و چنين افرادي براي منطقه نعمات بزرگي از سوي خداوند متعال هستند.
وي ضمن قدير از فعاليت پرسنل و اعضاي انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان هريس در ارتقاء شاخص هاي مختلف ارزيابي كتابخانه ها افزود: خوشبختانه برنامه ها و طرح هاي جامع و اثربخشي توسط نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور و نيز اداره كل در سطح استان طراحي شده است كه اميدواريم با اجراي مستمر و دقيق اين طرح شاهد رونق كتاب خواني در جامعه باشيم.
مديركل كتابخانه هاي عمومي استان در خصوص كتابخانه هاي روستايي نيز گفت: پيگيري هاي لازم در اين خصوص در حال اجراست و از محل مصوبات دور سوم سفرهاي استاني رياست محترم جمهور در خصوص راه اندازي كتابخانه در روستاهاي پرجمعيت، احداث 7 باب كتابخانه روستايي در جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي استان به تصويب رسيده است ليكن در صورتي كه در روستاها و شهرها كتابخانه هايي توسط مردم و يا سازمان هاي مختلف ايجاد شده است در صورت احراز شرايط مي توانند نسبت به كمشاركتي نمودن آن و دريافت سهميه مستمر كتاب، نشريه و ساير منابع از سوي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور از طريق اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان
مهندس پيغامي فرماندار هريس نيز ضمن ابراز خرسندي از حضور مديركل كتابخانه هاي عمومي استان در جلسات انجمن شهرستان ها از آمادگي كامل فرماندار در خصوص واگذاري زمين خانه هاي سازماني بلااستفاده جهت راه اندازي كتابخانه در مركز شهر خبر داد.
وي همچنين به منظور ترويج فرهنگ مطالعه مفيد در شهرستان پيشنهادي مبني بر برگزاري همايشي با حضور افراد موفق در عرصه هاي مختلف علمي، اقتصادي و فرهنگي و بررسي ارتباط مطالعه با موفقيت اين افراد را مطرح كرد.
فرماندار هريس ضمن تقدير از همكاري شهرداري هاي هريس در خصوص پرداخت نيم درصد از آنها خواست تا جديت و تعامل بيشتري با مجموعه كتابخانه ها و توسعه كتابخواني در شهرستان داشته باشند.
در ادامه رحماني رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان هريس با ارائه گزارشي از فعاليت هاي كتابخانه هاي اين شهرستان در سال 90 گفت: خوشبختانه در سال 90 نسبت به سال 89 شاهد رشد در تمامي شاخص هاي كتابخانه اي بوده ايم به طوري كه در زمينه امنت كتاب 35%، منابع 7%، اعضا 32% و مراجعين 44% رشد را شاهد هستيم.
وي عمده مشكلات اداري و عمراني كتابخانه هاي شهرستان را نبود نيروي خدماتي تمام وقت و نيز وضعيت نامناسب كوچه مقابل كتابخانه هريس عنوان كرد.
رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان هريس ضمن تقدير از همكاري هاي شايسته شهرداري كلوانق در اهدا زمين و مساعدت در آغاز فاز اجرايي كتابخانه شهر كلوانق از آغاز پي ريزي و مراحله پي سنگي اين كتابخانه خبر داد.
كريمي شهردار هريس نيز از پيگيري براي اسفالت كاري و بهسازي كوچه مقابل كتابخانه هريس خبر داده و افزود: با توجه به فصل بارندگي و نيز لوله گذاري فاضلاب در اين مناطق، پس از اتمام اين عمليات بهسازي و آسفالت كاري اين معابر در اولويت كاري شهرداري قرار دارد.
در حاشيه اين نشست، مديركل كتابخانه هاي عمومي استان از كتابخانه هاي عمومي هريس، زرنق، بخشايش و نيز كتابخانه در حال احداث كلوانق بازديد كرد.

[+] نوشته شده توسط بير خوجالي در چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, در ساعت 11:50 | |

درباره وبلاگ

شما ممکن است بتوانید گلی را زیرپا لگدمال کنید، اما محال است بتوانید عطرآن را درفضا محو کنید.
آرشيو
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
بير خوجالي
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها ومطالبي از منطقه خواجه و آدرس khajehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

به علوم اجتماعی خواجه خوش آمدید
كتابخانه عمومي خواجه
همیشه در نقطه آغاز باشید
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , khajehnews.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com